Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Άνω των 85 εκατ. το «κέρασμα» στη Heineken την τριετία 2020-2022

Έχοντας ήδη ξεπεράσει κατά πολύ τις επιδόσεις του 2021, οι πωλήσεις της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας «τρέχουν» στο 9μηνο εφέτος με ρυθμό αύξησης 22,2%, επιβεβαιώνοντας ότι η αγορά της μπύρας όχι μόνο ανέκτησε τις απώλειες της πανδημίας αλλά – και με τη συμβολή του τουρισμού – στοχεύει σε ρεκόρ.

Ειδικότερα, βάσει της λογιστικής κατάστασης της εταιρείας για το διάστημα Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2022, η ζυθοποιία εμφανίζει πωλήσεις 232,32 εκατ. ευρώ από 190,13 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021 (αύξηση 22,2%). Τα ποσά δεν περιλαμβάνουν τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης Ζύθου.

Ωστόσο κατά το ίδιο διάστημα τα κέρδη μετά φόρων καταγράφουν ισχνή άνοδο της τάξης του 0,7%. Συγκεκριμένα στο 9μηνο εφέτος η καθαρή κερδοφορία διαμορφώθηκε σε 33,23 εκατ. ευρώ από 32,98 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Αυτό όμως δεν φαίνεται να αλλάζει κάτι για το μέρισμα που εισπράττει η μέτοχος Heineken από την ελληνική θυγατρική της.

Το διοικητικό συμβούλιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αποφάσισε τη διανομή προσωρινού μερίσματος στους μετόχους της εταιρείας, ποσού 11.762.570,70 ευρώ, που θα αφορά στη χρήση του τρέχοντος οικονομικού έτους 2022.

Του φετινού προμερίσματος έχει προηγηθεί η διανομή παχυλού μερίσματος για τη χρήση του 2021, το οποίο ανήλθε σε ποσό 35,077 εκατ. ευρώ, ενώ για τη δύσκολη οικονομική χρήση του 2020 είχε δοθεί μέρισμα της τάξης των 16,01 εκατ. ευρώ.

Εάν ακολουθηθεί το «μοντέλο» του 2021, το συνολικό μέρισμα που θα εισπράξει ο όμιλος Heineken θα αγγίξει τα 35 εκατ. ευρώ.

Αυτό σημαίνει ότι στην τριετία της πανδημίας και της ενεργειακής κρίσης (2020 – 2022) από την ελληνική θυγατρική της θα εισπράξει άνω των 85 εκατ. ευρώ.

Η συμβολή του Bacardi

Υπενθυμίζεται ότι ο καθαρός τζίρος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αυξήθηκε σε διψήφιο ποσοστό το 2021, ξεπερνώντας ακόμη και τις επιδόσεις του 2019, με την αύξηση στις κατ’ όγκο πωλήσεις ζύθου στην εγχώρια αγορά στο +11% σε σχέση με το 2020.

Συγκεκριμένα, οι καθαρές πωλήσεις, δηλαδή εξαιρουμένου του ειδικού φόρου κατανάλωσης, ανήλθαν το 2021 στα 225,63 εκατ. ευρώ από 179,136 εκατ. ευρώ το 2020 και 216,78 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019.

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 24,86% λόγω κυρίως της αύξησης του όγκου των πωλήσεων και της διανομής των προϊόντων Bacardi.

Στο Bacardi εν πολλοίς οφείλεται και η εντυπωσιακή αύξηση των προ φόρων κέρδη της εταιρείας που ανήλθαν σε 34,14 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 285,49%. Μάλιστα ήταν 84,8% πάνω και από το 2019.

Σε ότι αφορά τα κέρδη μετά φόρου αυτά ανήλθαν σε 26,69 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 6,05 εκατ. ευρώ το 2020 και 24,63 εκατ. ευρώ το 2019.

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Ιστορική ταινία για τον Αθανάσιο Διάκο δημιούργησαν 450 εθελοντές

Η ζωή του Αθανασίου Διάκου από την ημέρα της βάπτισής του στην κολυμβήθρα της Εκκλησίας μέχρι το …βάπτισμα του μαρτυρίου στις 24 Απριλίου 1821...

Πρόταση Μητσοτάκη για λεωφόρους μεταφοράς πράσινης ενέργειας στην Ευρώπη

Η ενέργειακή ασφάλεια της Ευρώπης και η απεξάρτηση της Γηραιάς Ηπείρου από τα ορυκτά καύσιμα αποτελεί ύψιστη προτεταιότητα των 27 κρατών – μελών. Στο πλαίσιο...

Γραμμένη Οξυά: Off roading στο νοτιότερο δάσος οξυάς στην Ευρώπη

Απαραίτητη η σύντομη στάση για ξεκούραση, την ώρα που ο Χρήστος ετοιμάζει τα φωτογραφικά σύνεργά του ενώ εγώ με τη βοήθεια του Google Maps...

ΙΣΑ: άμεση διευθέτηση ψηφιοποίησης και εκκαθάρισης δαπανών των ιατρών

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Πασχαλινές αποδράσεις: Ποιες βαλίτσες θα σε βολέψουν

Χριστούγεννα στην πόλη, Πάσχα στο χωριό, λέει ο θυμόσοφος λαός. Και αν έχετε ήδη κάνει σχέδια να δραπετεύσετε το Πάσχα και όχι απαραίτητα...