Δημοπρατείται εντός του έτους η επέκταση της Λ. Κύμης

Εντός του 2021 δημοπρατείται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή. Απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Β1′ Βόρειου Τομέα Αθηνών της ΝΔ, Γ. Κουμουτσάκου, ο κ. Καραμανλής είπε ότι το έργο επέκτασης της Λ. Κύμης και της διασύνδεσής της, μέσω της Αττικής οδού, με την ΠΑΘΕ (κόμβος Καλυφτάκη), θα αναβαθμίσει τη βόρεια Αθήνα, θα είναι δημόσιο και δεν θα περιλαμβάνει διόδια.

Για να ξεπεράσουμε εμπόδια και καθυστερήσεις, αποφασίσαμε την απεμπλοκή της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης, από την ευρύτερη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, που χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ. Κάνουμε το έργο δημόσιο και “τρέχουμε” γρηγορότερα τα σχετικά ζητήματα είπε ο κ. Καραμανλής, υπογραμμίζοντας ότι όλες οι μελέτες ολοκληρώνονται στο επόμενο τρίμηνο, και περιλαμβάνουν την εκπόνηση όλων των στατικών μελετών, και των συμπληρωματικών μελετών όπως πχ οδοποιία, υδραυλικές, στατικές και ηλεκτρομηχανολογικές. Επίσης, πρόσθεσε, προχωράμε με ταχύτητα για το ζήτημα των απαλλοτριώσεων. «Επισήμως, από του βήματος της Βουλής λέμε ότι το συγκεκριμένο έργο θα δημοπρατηθεί εντός του 2021», είπε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών.

Παράλληλα, ανέφερε ότι θα γίνει προσπάθεια χρηματοδότησης, με ένταξη του έργου στο Ταμείο Ανάκαμψης, και εάν δεν ενταχθεί εκεί, επειδή οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι τόσο μεγάλοι, δεν θα έχει πρόβλημα να ενταχθεί σε άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως η νέα Προγραμματική Περίοδος 2021-27. Εμείς «δεν μπήκαμε στον πειρασμό να ανακοινώνουμε φαραωνικά έργα, χωρίς να έχουμε πάρει το πράσινο φως για να τα χρηματοδοτήσουμε», τόνισε ο κ. Καραμανλής.

Αναφερόμενος στα τεχνικά χαρακτηριστικά της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης είπε ότι είναι ένα έργο που θα καταλήγει, έπειτα από 3,8 χιλιόμετρα, στην Εθνική Οδό, στον κόμβο Καλυφτάκη στην Κάτω Κηφισιά, και θα υπάρχει μια σήραγγα υπόγειας εξόρυξης μήκους 1.260 μέτρων και μια σήραγγα 1.160 μέτρων με ανοιχτή εκσκαφή.

Από την πλευρά του, ο βουλευτής της ΝΔ Κουμουτσάκος είπε ότι η απάντηση δίδει προοπτική ελπίδας για μια περιοχή της Αθήνας, που ταλαιπωρείται κυκλοφοριακά. Σημειώνοντας μάλιστα τον δημόσιο χαρακτήρα του έργου, ρώτησε τον υπουργό εάν οι χρήστες του θα πληρώνουν διόδια. “Από τη στιγμή που θα είναι δημόσιο έργο, μήκους 3,8 χλμ, επιλέγουμε να μην βάλουμε διόδια, είπε ο κ. Καραμανλής που σημείωσε ότι εάν ήταν στην Αττική Οδό, ο παραχωρησιούχος θα έβαζε διόδια.

Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο της πρώτης επίκαιρης ερώτησής του ως βουλευτής, ο κ. Κουμουτσάκος κάλεσε τις συναρμόδιες υπηρεσίες να κάνουν το δυνατό, για την ταχύτατη αποκατάσταση των βλαβών ηλεκτροδότησης, ύδρευσης και κυκλοφορίας στις πληγείσες, από τις πρόσφατες χιονοπτώσεις, περιοχές της Αττικής.

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης για το επιχειρηματικό πάρκο Οινοφύτων

Τροποποιήσεις στον ν. 4495/2017, συμπλήρωση διατάξεων για τους όρους δόμησης σε επιχειρηματικά πάρκα (Οινόφυτα Βοιωτίας), και την παράταση της δυνατότητας της ΜΟΔ ΑΕ να...

EAB : Πώς πέτυχε μια ανέλπιστη ανάκαμψη

Μετά από χρόνια στασιμότητας η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία κατακτά υψηλά επίπεδα τεχνολογικής επάρκειας, κερδίζει συμβόλαια και έχει την ευκαιρία ανάπτυξης μέσα από τα νέα...

Χρ. Σταϊκούρας: Οι κυβερνητικές δράσεις στα ακίνητα και η περαιτέρω μείωση φορολογίας τους

Σε απολογισμό της πολιτικής της κυβέρνησης στο κλάδο του τομέα ακινήτων καθώς και σε δράσεις και πρωτοβουλίες που ακολουθούν, προχώρησε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος...

«Εξοικονομώ» 2021: Ξεκινά νέος κύκλος

Χωρίς το άγχος της χρονικής προτεραιότητας, με σειρά αλλαγών και με ειδική μέριμνα για τα φτωχά νοικοκυριά  δρομολογείται το νέο «Εξοικονομώ», το οποίο στοχεύει...

Ο Μίλτος Τεντόγλου καλύτερος Έλληνας αθλητής στο «Τόκιο 2020»

Μία ακόμα σπουδαία διάκριση για τον Ολυμπιονίκη, Μίλτο Τεντόγλου, που αναδείχθηκε κορυφαίος Έλληνας αθλητής στους Ολυμπιακούς Αγώνες «Τόκιο 2020», για το χρυσό μετάλλιο που...