E 65: Αθήνα-Μέτσοβο σε 4 ώρες 

Με τον Ε65, τα ταξίδια από Αθήνα προς Τρίκαλα, Καρδίτσα, Καλαμπάκα και προς όλους τους δημοφιλείς προορισμούς της Δυτικής και Κεντρικής Θεσσαλίας, αποκτούν νέα μορφή. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως η απόσταση Αθήνα-Μέτσοβο θα μειωθεί σε μόλις 4 ώρες και η μετάβαση στην Καστοριά και στην Κοζάνη θα είναι υπόθεση 4,5 ωρών.

Επίσης θα συνδέονται τα λιμάνια Ηγουμενίτσας και Βόλου, ενώ η χώρα αποκτά σύνδεση με τα ευρωπαϊκά δίκτυα. Μέσω του λιμανιού της Ηγουμενίτσας, ο Ε65 θα διευκολύνει τις διεθνείς επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές από την Ελλάδα προς τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη προσφέροντας μια εναλλακτική διαδρομή, η οποία είναι συντομότερη της υφιστάμενης ΠΑΘΕ – Κλειδί Ημαθίας – Εγνατία Οδός – Ηγουμενίτσα.

Σήμερα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι περιβαλλοντικές μελέτες του τμήματος, ενώ ειδικότερα από το 111ο χλμ. έως και το 136ο χλμ. έχουν υλοποιηθεί οι τεχνικές μελέτες έχουν ολοκληρωθεί απαλλοτριώσεις, οι μετακινήσεις δικτυών και οι αρχαιολογικές έρευνες. Η γενική κατασκευαστική πρόοδος, πριν την αναβολή των εργασιών, βρισκόταν στο 7%, ενώ για το τμήμα από Τρίκαλα έως Καλαμπάκα αυτό το ποσοστό ανέρχεται σε 25%. Έχουν ήδη κατασκευαστεί αντιπλημμυρικά, δίκτυο ομβρίων, χωματουργικά και μικρά τεχνικά έργα. Η νέα χάραξη από το 136ο χλμ. έως το τέλος του έργου σε χαμηλότερο υψόμετρο από την αρχικά προβλεπόμενη (από τα 950 μέτρα στα 650 μέτρα), με μικρότερο μήκους υπόγειων έργων και 11,7 χλμ. επιπλέον ανοικτού έργου, ευνοεί τις συνθήκες ασφάλειας και λειτουργίας του.

Οι χρόνοι κάλυψης των αποστάσεων θα αλλάξουν ως εξής:

Ε 65

Το έργο περιλαμβάνει

  • Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
  • 2 Σήραγγες (στο 137ο χλμ & στο 176ο χλμ.)
  • 20 Γέφυρες
  • 11 Άνω & 48 Κάτω Διαβάσεις
  • 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
  • 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και 3 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων (Α/Κ Τρικάλων, Α/Κ Καλαμπάκας, Α/Κ Αγιοφύλλου – Καρπερού)
  • 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
  • 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων
  • 1 Κτήριο Τροχαίας

Το μεγάλο αυτό έργο για τη χώρα αναμένεται να παραδοθεί ολόκληρο στην κυκλοφορία στα τέλη του 2024.

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Πρόεδρος της ΕΣΕΕ: Θετική η παράταση του πλαφόν έως 3% στα μισθώματα το 2023

“Θετική και ελπιδοφόρα η εξαγγελία του πρωθυπουργού για παράταση του πλαφόν έως 3% στα μισθώματα το 2023”, δήλωσε ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Γ. Καρανίκας.  Όπως...

Χρ. Σταϊκούρας: Η αύξηση του ΑΕΠ επιβεβαιώνει πρόοδο, ανθεκτικότητα και δυναμική της ελλ. οικονομίας

Η αύξηση του ΑΕΠ επιβεβαιώνει την πρόοδο, την ανθεκτικότητα και τη δυναμική της ελληνικής οικονομίας, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, με αφορμή τα...

Mε επιτυχία η ημερίδα «Η Παιδεία Στα Μέσα» (βίντεο)

Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε η διοργάνωση της ημερίδας με θέμα «Παιδεία Στα Μέσα», που διοργάνωσε η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, τη Δευτέρα 5...

Xωριά στην Στερεά για χαλαρά Χριστούγεννα-Πέτρα, χιόνι, τζάκι και καλό φαγητό

Τα Χριστούγεννα μπορεί να είναι η πιο υπέροχη στιγμή του χρόνου, όπως λένε και τα τραγούδια, όμως δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να τα...

Το χριστουγεννιάτικο δώρο της Mytilineos

Στις 14 Δεκεμβρίου, όταν οι άλλοι επιχειρηματικοί όμιλοι διοργανώνουν χριστουγεννιάτικα πάρτι, ο Όμιλος Mytilineos ανακοινώνει τη δική του μεταμόρφωση, το συνολικό σχέδιο μετασχηματισμού του. Προφανής στόχος η δημιουργία αξίας για τους μετόχους. Προφανής μέθοδος (πληροφορίες...