Εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών η νέα επιδοτούμενη γραμμή Β. Εύβοια – Β. Σποράδες

Χρήστος Τριαντόπουλος : «Με αυτή την νέα επιδοτούμενη επιβατική γραμμή προκύπτουν σημαντικά οφέλη και για τις δύο περιοχές, καθώς η Βόρεια Εύβοια συνδέεται με το πολιτικό αεροδρόμιο της Σκιάθου, αλλά και τα νησιά των Βορείων Σποράδων συνδέονται μεταξύ τους – απαντώντας σε ένα πάγιο αίτημα για ενδοσποραδική επιβατική σύνδεση, αλλά και συνδέοντας με το βόρειο τμήμα του νησιού της Εύβοιας.»

Στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί όλη αυτή την περίοδο μεταξύ της Κυβερνητικής Επιτροπής Κρατικής Αρωγής και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) η νέα επιδοτούμενη ακτοπλοϊκή επιβατική γραμμή που θα συνδέει τη Βόρεια Εύβοια με τις Βόρειας Σποράδες, η οποία ανταποκρίνεται και στο αίτημα της περιοχής για ενδοσποραδική σύνδεση.

Η εν λόγω ακτοπλοϊκή σύνδεση προτάθηκε από την Κυβερνητική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής, Πρόεδρος της οποίας είναι ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό, Αρμόδιος για θέματα Κρατικής Αρωγής και Αποκατάστασης από Φυσικές Καταστροφές, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, στο πλαίσιο των παρεμβάσεων για την ενίσχυση και στήριξη της Βόρειας Εύβοιας.

Ειδικότερα, στη συνεδρίαση του ΣΑΣ, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, κ. Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, εγκρίθηκαν -όπως ενημερώθηκε σχετικά ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό- δύο θέματα που αφορούν τις Βόρειες Σποράδες.

Το ένα θέμα ήταν η έγκριση και για τη φετινή χρονιά, όπως ανακοίνωσε κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλία ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, της επιδοτούμενης ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκη – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος, με τη διάρκεια της δρομολογιακής γραμμής να επεκτείνεται, όπως και το ποσό της επιδότησης από 2,7 εκατ. ευρώ το 2022 σε 2,9 εκατ. ευρώ το 2023.

Το έτερο θέμα αφορά την έγκριση, μετά και τη θέσπιση της ειδικής διάταξης προ ημερών, της επιδοτούμενης ακτοπλοϊκής γραμμής Βόρεια Εύβοιας – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος για το 2023, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Η δυνατότητα να δρομολογηθεί η εν λόγω επιδοτούμενη γραμμή εντός του 2023 προέκυψε μετά τη σχετική διάταξη, η οποία και παρέχει, πλέον, τη δυνατότητα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να προβαίνει σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για δρομολόγηση πλοίου -με σύναψη σχετικής σύμβασης- σε γραμμές που εξυπηρετούν περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί ως πληγείσες από θεομηνίες ή λοιπές φυσικές καταστροφές ή έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Μία τέτοια περιοχή, συνεπώς, είναι και αυτής της Βόρειας Εύβοιας.

Σε συνέχεια, λοιπόν, των εγκριτικών αποφάσεων του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό και υποψήφιος Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, δήλωσε ότι «προχωρά ακόμα ένας ακτοπλοϊκός δίαυλος για τις Βόρειες Σποράδες, αυτή τη φορά συνδέοντάς τες με τη Βόρεια Εύβοια. Με αυτή την νέα επιδοτούμενη επιβατική γραμμή προκύπτουν σημαντικά οφέλη και για τις δύο περιοχές, καθώς η Βόρεια Εύβοια συνδέεται με το πολιτικό αεροδρόμιο της Σκιάθου, αλλά και τα νησιά των Βορείων Σποράδων συνδέονται μεταξύ τους – απαντώντας σε ένα πάγιο αίτημα για ενδοσποραδική επιβατική σύνδεση, αλλά και συνδέοντας με το βόρειο τμήμα του νησιού της Εύβοιας.

Η εγκριτική απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών υπό τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων είναι ακόμα μία θετική εξέλιξη στην ευρύτερη προσπάθεια που γίνεται την τελευταία περίοδο, σε συνέχεια και της ψήφισης της σχετικής διάταξης, ώστε να ενεργοποιηθεί η εν λόγω επιδοτούμενη γραμμή το 2023. Προς αυτή την κατεύθυνση, τις επόμενες ημέρες θα έχουμε μια διευρυμένη σύσκεψη με όλους τους εμπλεκόμενους για τα προσδιοριστούν και μια σειρά από σχετικές λεπτομέρειες για να προχωρήσει η σχετική διαδικασία και η νέα γραμμή να ξεκινήσει από το 2023.

Το 2023, όπως επίσης εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, θα επιδοτηθεί εκ νέου η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες, με βελτιωμένα δεδομένα αυτή τη χρονιά, καθώς αυξάνεται η χρονική περίοδος που θα πραγματοποιηθεί η εν λόγω σύνδεση μέσα στο τρέχον έτος.

Η Κυβέρνηση, συνεπώς, συνεχίζει να στηρίζει τις Βόρειες Σποράδες, καθώς και τη Βόρεια Εύβοια, με τη δρομολόγηση γραμμών και συνδέσεων με προστιθέμενη αξία για τις τοπικές οικονομίες, αλλά και για τις αναπτυξιακές προοπτικές των δύο περιοχών, σε ένα πλαίσιο γόνιμης και δημιουργικής συνεργασίας με όλους τους εμπλεκόμενους».

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

4 Οκτωβρίου πέφτει στο νερό η πρώτη ελληνική Belharra

Στις 4 Οκτωβρίου προγραμματίζεται να λάβει χώρα η επίσημη τελετή καθέλκυσης της πρώτης ελληνικής φρεγάτας FDI Belharra κλάσης ΚΙΜΩΝ. Στο ναυπηγείο της Λοριάν στη βορειοδυτική Γαλλία...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, 23 Σεπτεμβρίου

Σαν σήμερα 1821.… Η Άλωση της Τριπολιτσάς. Έλληνικές δυνάμεις, υπό την αρχηγία του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, ύστερα από τρίμηνη πολιορκία καταλαμβάνουν την Τρίπολη, όπου είχαν...

Τα «χαμένα μέταλλα» πλήττουν την πράσινη μετάβαση

Οι εγκληματίες στρέφουν το βλέμμα τους στην πράσινη μετάβαση. Αυτό είναι ένα μάθημα από τα προβλήματα στη γερμανική εταιρεία παραγωγής χαλκού Aurubis, της...

Ακίνητα: Τι αλλάζει στις μεταβιβάσεις

Πέρα από την καθιέρωση της υποχρεωτικής αγοραπωλησίας ακινήτων μέσω τραπεζών που θα προχωρήσει το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας με στόχο να κλείσει μια «μαύρη τρύπα»...

Θεσσαλία: Από την επόμενη εβδομάδα ξεκινούν οι πληρωμές στους πληγέντες

Από την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουν οι πληρωμές στους πληγέντες από την κακοκαιρία Daniel στην Θεσσαλία δήλωσε ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής...