Εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών η νέα επιδοτούμενη γραμμή Β. Εύβοια – Β. Σποράδες

Χρήστος Τριαντόπουλος : «Με αυτή την νέα επιδοτούμενη επιβατική γραμμή προκύπτουν σημαντικά οφέλη και για τις δύο περιοχές, καθώς η Βόρεια Εύβοια συνδέεται με το πολιτικό αεροδρόμιο της Σκιάθου, αλλά και τα νησιά των Βορείων Σποράδων συνδέονται μεταξύ τους – απαντώντας σε ένα πάγιο αίτημα για ενδοσποραδική επιβατική σύνδεση, αλλά και συνδέοντας με το βόρειο τμήμα του νησιού της Εύβοιας.»

Στο πλαίσιο της στενής συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί όλη αυτή την περίοδο μεταξύ της Κυβερνητικής Επιτροπής Κρατικής Αρωγής και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) η νέα επιδοτούμενη ακτοπλοϊκή επιβατική γραμμή που θα συνδέει τη Βόρεια Εύβοια με τις Βόρειας Σποράδες, η οποία ανταποκρίνεται και στο αίτημα της περιοχής για ενδοσποραδική σύνδεση.

Η εν λόγω ακτοπλοϊκή σύνδεση προτάθηκε από την Κυβερνητική Επιτροπή Κρατικής Αρωγής, Πρόεδρος της οποίας είναι ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό, Αρμόδιος για θέματα Κρατικής Αρωγής και Αποκατάστασης από Φυσικές Καταστροφές, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, στο πλαίσιο των παρεμβάσεων για την ενίσχυση και στήριξη της Βόρειας Εύβοιας.

Ειδικότερα, στη συνεδρίαση του ΣΑΣ, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, κ. Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, εγκρίθηκαν -όπως ενημερώθηκε σχετικά ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό- δύο θέματα που αφορούν τις Βόρειες Σποράδες.

Το ένα θέμα ήταν η έγκριση και για τη φετινή χρονιά, όπως ανακοίνωσε κατά την επίσκεψή του στη Θεσσαλία ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, της επιδοτούμενης ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκη – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος, με τη διάρκεια της δρομολογιακής γραμμής να επεκτείνεται, όπως και το ποσό της επιδότησης από 2,7 εκατ. ευρώ το 2022 σε 2,9 εκατ. ευρώ το 2023.

Το έτερο θέμα αφορά την έγκριση, μετά και τη θέσπιση της ειδικής διάταξης προ ημερών, της επιδοτούμενης ακτοπλοϊκής γραμμής Βόρεια Εύβοιας – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος για το 2023, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Υφυπουργού στον Πρωθυπουργό και του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Η δυνατότητα να δρομολογηθεί η εν λόγω επιδοτούμενη γραμμή εντός του 2023 προέκυψε μετά τη σχετική διάταξη, η οποία και παρέχει, πλέον, τη δυνατότητα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να προβαίνει σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για δρομολόγηση πλοίου -με σύναψη σχετικής σύμβασης- σε γραμμές που εξυπηρετούν περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί ως πληγείσες από θεομηνίες ή λοιπές φυσικές καταστροφές ή έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Μία τέτοια περιοχή, συνεπώς, είναι και αυτής της Βόρειας Εύβοιας.

Σε συνέχεια, λοιπόν, των εγκριτικών αποφάσεων του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, ο Υφυπουργός στον Πρωθυπουργό και υποψήφιος Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Μαγνησία, κ. Χρήστος Τριαντόπουλος, δήλωσε ότι «προχωρά ακόμα ένας ακτοπλοϊκός δίαυλος για τις Βόρειες Σποράδες, αυτή τη φορά συνδέοντάς τες με τη Βόρεια Εύβοια. Με αυτή την νέα επιδοτούμενη επιβατική γραμμή προκύπτουν σημαντικά οφέλη και για τις δύο περιοχές, καθώς η Βόρεια Εύβοια συνδέεται με το πολιτικό αεροδρόμιο της Σκιάθου, αλλά και τα νησιά των Βορείων Σποράδων συνδέονται μεταξύ τους – απαντώντας σε ένα πάγιο αίτημα για ενδοσποραδική επιβατική σύνδεση, αλλά και συνδέοντας με το βόρειο τμήμα του νησιού της Εύβοιας.

Η εγκριτική απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών υπό τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων είναι ακόμα μία θετική εξέλιξη στην ευρύτερη προσπάθεια που γίνεται την τελευταία περίοδο, σε συνέχεια και της ψήφισης της σχετικής διάταξης, ώστε να ενεργοποιηθεί η εν λόγω επιδοτούμενη γραμμή το 2023. Προς αυτή την κατεύθυνση, τις επόμενες ημέρες θα έχουμε μια διευρυμένη σύσκεψη με όλους τους εμπλεκόμενους για τα προσδιοριστούν και μια σειρά από σχετικές λεπτομέρειες για να προχωρήσει η σχετική διαδικασία και η νέα γραμμή να ξεκινήσει από το 2023.

Το 2023, όπως επίσης εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, θα επιδοτηθεί εκ νέου η ακτοπλοϊκή γραμμή Θεσσαλονίκη – Βόρειες Σποράδες, με βελτιωμένα δεδομένα αυτή τη χρονιά, καθώς αυξάνεται η χρονική περίοδος που θα πραγματοποιηθεί η εν λόγω σύνδεση μέσα στο τρέχον έτος.

Η Κυβέρνηση, συνεπώς, συνεχίζει να στηρίζει τις Βόρειες Σποράδες, καθώς και τη Βόρεια Εύβοια, με τη δρομολόγηση γραμμών και συνδέσεων με προστιθέμενη αξία για τις τοπικές οικονομίες, αλλά και για τις αναπτυξιακές προοπτικές των δύο περιοχών, σε ένα πλαίσιο γόνιμης και δημιουργικής συνεργασίας με όλους τους εμπλεκόμενους».

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

ΔΕΗ: Μία επιχειρηματική ιστορία ανάκαμψης

Κέρδη 0,5 δισ. Ευρώ από ζημιές 1,7 δισ, τετραπλάσιες επενδύσεις, δεκαπλάσια ισχύ στις ανανεώσιμες πηγές, μείωση του χρέους και περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του...

Αντίστροφη μέτρηση για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων

Η αντίστροφη μέτρηση για το άνοιγμα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων του 2024 έχει ήδη ξεκινήσει. Μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα...

Οικονομικό Φόρουμ Δελφών: Το αδιαχώρητο στην Αράχωβα μετά την ολοκλήρωση των εργασιών

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Στην KAPASTA, πιστεύουμε ότι το καλό φαγητό πρέπει να είναι ταυτόχρονα θρεπτικό και απολαυστικό

Στην KAPASTA είμαστε παθιασμένοι με τη δημιουργία υγιεινών και νόστιμων γευμάτων που είναι ταυτόχρονα βολικά και εύκολα. Τα έτοιμα για μαγείρεμα μείγματά μας παράγονται...

Συνάντηση εργασίας Φάνη Σπανού Carsten Rasmussen στις Βρυξέλλες

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Βοιωτίας Ιωάννης Περγαντάς και ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Χρήστος Μούτσιος, προσκλήθηκαν και...