Είχε επιζήσει από την τραγωδία με τους 21 νεκρούς μαθητές στα Τέμπη, αλλά δεν άντεξε και αυτοκτόνησε

Στο πένθος έχει βυθιστεί το Μακροχώρι Ημαθίας μετά την αυτοκτονία ενός 35χρονου.

Ο νεαρός άνδρας έδωσε τέλος στη ζωή του με δίκαννο κυνηγετικό όπλο μέσα στο σπίτι του. Ωστόσο, η τραγική είδηση γίνεται ακόμα πιο «βαριά», καθώς ο 35χρονος πριν από 19 χρόνια και ειδικότερα στις 13 Απριλίου 2003 είχε διασωθεί από την εθνική τραγωδία με τους 21 νεκρούς μαθητές στα Τέμπη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του thestival, ο 35χρονος δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τον τραγικό θάνατο που είχαν 21 μαθητές και αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα.

Η εκδρομή που μετατράπηκε σε θρήνο και σημάδεψε την νεότερη ιστορία της Ελλάδας

Από την απόλυτη χαρά. Στον απόλυτο θρήνο. Ήταν Κυριακή 13 Απριλίου 2003. Αργά το απόγευμα. Λίγο πριν τις 8. Οι μαθητές της Α’ Λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας, επέστρεφαν από εκδρομή στην Αθήνα, όταν το λεωφορείο τους συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με φορτηγό που μετέφερε μελαμίνες και νοβοπάν, στο ύψος των Τεμπών.

Μερικά από τα βαριά υλικά που μετέφερε το φορτηγό έπεσαν στο δρόμο, όμως κάποια άλλα χτύπησαν το λεωφορείο με τα παιδιά, κόβοντάς το στα δύο. Ο απολογισμός ήταν τραγικός: 21 μαθητές έχασαν τη ζωή τους και ακόμα εννέα τραυματίστηκαν.

Το λεωφορείο διαλύθηκε, ενώ τα συνεργεία διάσωσης που έσπευσαν στο σημείο χρειάστηκαν περίπου δύο ώρες για να απεγκλωβίσουν τα τραυματισμένα παιδιά και να ανασύρουν τα νεκρά.

Οι εικόνες της απόλυτης τραγωδίας έκαναν αμέσως το γύρο της χώρας, που θρηνούσε τα αδικοχαμένα παιδιά, την ώρα που οι γονείς τους έψαχναν να τα βρουν ζωντανά ή νεκρά στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Θεσσαλονίκης.

Η τελευταία πράξη του δράματος παίχτηκε την επόμενη μέρα στο νεκροταφείο του Μακροχωρίου, όπου και οδηγήθηκαν στην τελευταία τους κατοικία οι αδικοχαμένοι μαθητές.

Οι αιτίες του δυστυχήματος ερευνήθηκαν, ωστόσο ποτέ δεν αποσαφηνίστηκαν πλήρως. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο οδηγός οδηγούσε έξι ώρες χωρίς διάλειμμα και τα ελαστικά του δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Το δε λεωφορείο είχε κριθεί ακατάλληλο λόγω παλαιότητας και έπρεπε να είχε αποσυρθεί τουλάχιστον 3 μήνες πριν.

Η δίκη έγινε πέντε χρόνια αργότερα, τον Οκτώβριο του 2008. Ο οδηγός του λεωφορείου αθωώθηκε, αλλά ο οδηγός της νταλίκας καταδικάστηκε σε κάθειρξη 15 ετών. Οι ιδιοκτήτες της νταλίκας αλλά και του εργοστασίου νοβοπάν, καταδικάστηκαν από 4 μέχρι 14 χρόνια. Η εταιρεία κατέβαλε επίσης το ποσό των 8.500.000 ευρώ στις οικογένειες των θυμάτων. Όπως είπε ο αντιδήμαρχος Βέροιας το 2012, «παρά τις τιμωρίες, παρά τις αποζημιώσεις, τα παιδιά του Μακροχωρίου δεν θα γυρίσουν ποτέ πίσω.

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Το Χαμόγελο του Παιδιού στήριξε 38.710 παιδιά και τις οικογένειές τους το Α’ εξάμηνο του ’22

Το έργο του κατά το Α’ Εξάμηνο του 2022 στους τομείς της Βίας, της Εξαφάνισης, της Υγείας και της Φτώχειας παρουσίασε σε Συνέντευξη Τύπου...

Μέτρα για την αντιμετώπιση της ενεργειακής ακρίβειας

Α. Ενίσχυση νοικοκυριών και επιχειρήσεων (Σεπτέμβριος 2021 – Απρίλιος 2022) Αυξημένη επιδότηση ρεύματος και φυσικού αερίου. Έκτακτη ενίσχυση 200 ευρώ στα ταξί. Έκτακτη ενίσχυση 200 ευρώ σε 900.000...

Eπιτυχημένη η παρουσίαση του βιβλίου «Σοσιαλισμός και πολιτική εξουσία σήμερα»

Με μεγάλη επιτυχία, παρουσία σημαντικών προσωπικοτήτων της πολιτικής, επιστημονικής και κοινωνικής ζωής και πλήθους πολιτών, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7.7.2022 στο κήπο του Εθνικού Αρχαιολογικού...

Viral-Απίστευτη πρόταση λύσης στην ακρίβεια: «Να γίνουν οι μήνες 24 και από 15 μέρες» (βίντεο)

Η ακρίβεια έχει χτυπήσει το σύνολο της κοινωνίας, δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στις περισσότερες οικογένειες που δυσκολεύονται ακόμα και να πάρουν κάποια βασικά αγαθά της...

Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

Το πλαίσιο της νέας σύμβασης  μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (Hellenic Train, στο μέλλον) για τις άγονες γραμμές, παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών...