Υπάρχουν άνθρωποι που παρά τις δυσκολίες και τις αποτυχημένες προσπάθειες ,τελικά πίστεψαν στο όραμα τους,εμπνεύστηκαν απο τις αλλαγές που έφερε η τεχνολογία και 5-10 χρόνια μετά τις πρώτες προσπάθειες τους κατόρθωσαν να απογειωθούν.
Ένας εξ αυτών είναι ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Pollfish ,Γιάννης Παπαδάκης,εταιρεία που ιδρύθηκε το 2013,χρονιά που μας πολιορκούσε η κρίση.
Ο ίδιος ,μαζί με τους Ανδρέα Βούρκο,Γιάννη Ζαούδη και Ζήση Μπέλλα ίδρυσαν την εταιρεία το 2013 δίνοντας της την τελική μορφή το 2016.Τότε ξεκίνησε να έχει πελάτες και να αυξάνει σταδιακά μηνιαία έσοδα της,φθάνοντας σήμερα να αγγίζει σε τζίρο τα 20 εκατ.δολ. βοηθώντας μέσα απο την πλατφόρμα της τις επιχειρήσεις να κάνουν έρευνα αγοράς,χωρίς να χρειάζονται εξειδικευμένο προσωπικό.
Ωστόσο, όπως δήλωσε και ο ίδιος στην <<Κ>> πολλές φορές ανασκάστηκαν να αναπροσαρμόσουν το προϊόν με βάση τις αναγκές της αγοράς. Στόχος όμως απο την αρχή ήταν να γίνει η Pollfish μια μεγάλη εταιρεία.Οπότε , όπως είπε και ο ίδιος,είτε θα πήγαινε στο μηδέν είτε θα απογειωνόταν.
Αξιοσημείωτο θεωρείται οτι ο κ.Παπαδάκης απο πολύ νωρίς γοητεύτηκε απο τον προγραμματισμό.Δήλωσε ότι <<Γεννήθηκα στην Ελλάδα,μεγάλωσα μέχρι τα 5 στη Γερμανία,πήγα σχολείο στην Αλίαρτο Βοιωτίας και σπούδασα μηχανικός υπολογιστών και πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών.Επέλεξα να πάω εκεί γιατί ο προγραμματισμός μου άρεσε απο νεαρή ηλικία>>.Επίσης,εκεί γνωρίστηκε με ένα μεγάλος μέρος απο τα μέλη που πλαισίωσαν αργότερα την ιδρυτική ομάδα της εταιρείας του.
Στην συνέχεια, περιγράφει πως μετά το πανεπιστήμιο έκανε μία πρώτη επιχειρηματική προσπάθεια,που είχε ενδιαφέρον αλλά χωρίς επιτυχία.Προσθέτει οτι αυτή αφορούσε τη δημιουργία εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (mobile apps)
Έπειτα,δημιουργήθηκε η Pollfish,η οποία μετεξελίχθηκε σε μία ολοκληρωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα ,που επιτρέπει σε εταιρείες και ιδιώτες να πραγματοποιούν έρευνες αγοράς χρησιμοποιώντας ένα εύχρηστο διαδραστικό ερωτηματολόγιο (online mobile survey). Μάλιστα,η εταιρεία μπορεί να διανέμει τα ερωτηματολόγια στα κινητά τηλέφωνα περισσότερων απο μισό.δισ.καταναλωτών σε όλο τον κόσμο,λαμβάνοντας απαντήσεις με ακρίβεια σε πραγματικό χρόνο
Όσο αφορά για τα στάδια της ανέλιξης της επιχείρησεις είχε διαπιστώσει ο ίδιος οτι πρίν φτάσουν στο σημείο να αριθμούν 3.500 πελάτες,έκαναν αρκετά πισωγυρίσματα.Στην αρχή,ενώ αριθμούσαν πολλούς δημιουργούς εφαρμογών που συνεργάστηκαν με την Pollfish,ο αριθμός των πελατών δεν αναπτυσσόταν αντίστοιχα.
Τέλος,σύμφωνα με τα λεγόμενα του ο ενθουσιασμός των πελατών στα πρώτα βήματα της εταρείας ήταν υποτονικός κάτι που ενδεχομένως συνέβη επειδή το προϊόν δεν ήταν αρκετά ώριμο ,αλλά και η αγορά όχι και τόσο έτοιμη. Παρολ’αυτά η Pollfish ανελίχθηκε θεαματικά καθώς οι ιδρυτές της βρήκαν αυτό που αναζητούσε η αγορά.
Πηγή: stereanews.gr