Γιάννης Παπαδάκης :ο άνθρωπος πίσω απο το επιτυχημένο startup

Υπάρχουν άνθρωποι που παρά τις δυσκολίες και τις αποτυχημένες προσπάθειες ,τελικά πίστεψαν στο όραμα τους,εμπνεύστηκαν απο τις αλλαγές που έφερε η τεχνολογία και 5-10 χρόνια μετά τις πρώτες προσπάθειες τους κατόρθωσαν να απογειωθούν.

Ένας εξ αυτών είναι ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Pollfish ,Γιάννης Παπαδάκης,εταιρεία που ιδρύθηκε το 2013,χρονιά που μας πολιορκούσε η κρίση.

Ο ίδιος ,μαζί με τους Ανδρέα Βούρκο,Γιάννη Ζαούδη και Ζήση Μπέλλα ίδρυσαν την εταιρεία το 2013 δίνοντας της την τελική μορφή το 2016.Τότε ξεκίνησε να έχει πελάτες και να αυξάνει σταδιακά μηνιαία έσοδα της,φθάνοντας σήμερα να αγγίζει σε τζίρο τα 20 εκατ.δολ. βοηθώντας μέσα απο την πλατφόρμα της τις επιχειρήσεις να κάνουν έρευνα αγοράς,χωρίς να χρειάζονται εξειδικευμένο προσωπικό.

Ωστόσο, όπως δήλωσε και ο ίδιος στην <<Κ>> πολλές φορές ανασκάστηκαν να αναπροσαρμόσουν το προϊόν με βάση τις αναγκές της αγοράς. Στόχος όμως απο την αρχή ήταν να γίνει η Pollfish μια μεγάλη εταιρεία.Οπότε , όπως είπε και ο ίδιος,είτε θα πήγαινε στο μηδέν είτε θα απογειωνόταν.

Αξιοσημείωτο θεωρείται οτι ο κ.Παπαδάκης απο πολύ νωρίς γοητεύτηκε απο τον προγραμματισμό.Δήλωσε ότι <<Γεννήθηκα στην Ελλάδα,μεγάλωσα μέχρι τα 5 στη Γερμανία,πήγα σχολείο στην Αλίαρτο Βοιωτίας και σπούδασα μηχανικός υπολογιστών και πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Πατρών.Επέλεξα να πάω εκεί γιατί ο προγραμματισμός μου άρεσε απο νεαρή ηλικία>>.Επίσης,εκεί γνωρίστηκε με ένα μεγάλος μέρος απο τα μέλη που πλαισίωσαν αργότερα την ιδρυτική ομάδα της εταιρείας του.

Στην συνέχεια, περιγράφει πως μετά το πανεπιστήμιο έκανε μία πρώτη επιχειρηματική προσπάθεια,που είχε ενδιαφέρον αλλά χωρίς επιτυχία.Προσθέτει οτι αυτή αφορούσε τη δημιουργία εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα (mobile apps)

Έπειτα,δημιουργήθηκε η Pollfish,η οποία μετεξελίχθηκε σε μία ολοκληρωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα ,που επιτρέπει σε εταιρείες και ιδιώτες να πραγματοποιούν έρευνες αγοράς χρησιμοποιώντας ένα εύχρηστο διαδραστικό ερωτηματολόγιο (online mobile survey). Μάλιστα,η εταιρεία μπορεί να διανέμει τα ερωτηματολόγια στα κινητά τηλέφωνα περισσότερων απο μισό.δισ.καταναλωτών σε όλο τον κόσμο,λαμβάνοντας απαντήσεις με ακρίβεια σε πραγματικό χρόνο

Όσο αφορά για τα στάδια της ανέλιξης της επιχείρησεις είχε διαπιστώσει ο ίδιος οτι πρίν φτάσουν στο σημείο να αριθμούν 3.500 πελάτες,έκαναν αρκετά πισωγυρίσματα.Στην αρχή,ενώ αριθμούσαν πολλούς δημιουργούς εφαρμογών που συνεργάστηκαν με την Pollfish,ο αριθμός των πελατών δεν αναπτυσσόταν αντίστοιχα.

Τέλος,σύμφωνα με τα λεγόμενα του ο ενθουσιασμός των πελατών στα πρώτα βήματα της εταρείας ήταν υποτονικός κάτι που ενδεχομένως συνέβη επειδή το προϊόν δεν ήταν αρκετά ώριμο ,αλλά και η αγορά όχι και τόσο έτοιμη. Παρολ’αυτά η Pollfish ανελίχθηκε θεαματικά καθώς οι ιδρυτές της βρήκαν αυτό που αναζητούσε η αγορά.

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Κ. Σκρέκας: Το νερό παραμένει δημόσιο αγαθό – Καμία ιδιωτικοποίηση

«Το νερό ήταν και παραμένει δημόσιο αγαθό και δεν ιδιωτικοποιείται. Το νομοσχέδιο που συζητείται είναι απαραίτητο, διότι στα δημόσια μονοπώλια πρέπει να υπάρχει έλεγχος...

Ποια είναι τα νέα προγνωστικά στοιχήματος μετά από το Μουντιάλ

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Δενδροφύτευση στην πληγείσα από τις πυρκαγιές Βαρυμπόμπη

Στη Βαρυμπόμπη, μία από τις περιοχές της Αττικής που επλήγησαν βαρύτατα από τις πυρκαγιές το 2021, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 18 Μαρτίου 2023 η τρίτη...

Έξυπνα tips για ασφαλές παιχνίδι στα Virtual Sports

Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει βοηθήσει τα μέγιστα τις στοιχηματικές εταιρίες να βελτιώσουν τις υπηρεσίες και τα παιχνίδια που προσφέρουν στα μέλη τους. Η πανδημία...

Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών «FRESKON»

Προ των πυλών, με βελτιωμένα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά, βρίσκεται το Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών «FRESKON» , που θα πραγματοποιηθεί από...