H Lidl Ελλάς δημιουργεί αξία για την Ελλάδα του αύριο

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ευρύτερης επίδρασής της στην εθνική οικονομία και στις θέσεις εργασίας, η εταιρεία θέλησε και φέτος να προσμετρήσει την άμεση και έμμεση συνεισφορά της, για την περίοδο Μάρτιος 2020 – Φεβρουάριος 2021, με την κατάρτιση του έκτου Socioeconomic Impact Report .

Σκοπός της μελέτης, για ακόμη μία φορά, είναι να προσδιορίσει και να αξιολογήσει τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρίας στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας. Ως σημείο αναφοράς της λογοδοσίας και στρατηγικής της, η Lidl Eλλάς ορίζει τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Τα ευρήματα σε όρους προστιθέμενης αξίας, υποστήριξης θέσεων εργασίας και καταβολής φόρων και εισφορών στο ελληνικό κράτος, παρουσιάζονται αναλυτικά εδώ με τη μορφή δεικτών.

Με γνώμονα τη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα, η εταιρεία απευθύνεται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της, καθώς και σε ενδιαφερόμενους κοινωνικούς και οικονομικούς φορείς, ώστε να διαμορφώσουν μία συνολική αντίληψη της οικονομικής και κοινωνικής αξίας που δημιουργεί η Lidl Ελλάς στην χώρα μας.

Επιπλέον η Lidl Ελλάς πραγματοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά Social Return on Investment (SROI) Study, θέλοντας να μεταφράσει τις επενδύσεις της στο CTY Greece, το Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια, σε κοινωνική αξία. Για το διάστημα Ιανουάριος 2014 – Δεκέμβριος 2020, με τη συμβουλευτική υποστήριξη του τμήματος υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΕΥ Ελλάδος, διεξήχθησαν μεταξύ άλλων συνεντεύξεις, focus groups και ερωτηματολόγια στους εμπλεκομένους με σκοπό την κατανόηση των αλλαγών που επήλθαν στις ζωές των επωφελούμενων από τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες του CTY Greece που υποστήριξε η Lidl Ελλάς, τον εντοπισμό των σημαντικότερων αλλαγών που βίωσαν οι επωφελούμενοι και την ιεράρχησή τους, τη βελτίωση της αξιολόγησης της κοινωνικής αξίας που δημιουργείται από τις δραστηριότητες του κέντρου και την αποτίμηση της κοινωνικής αξίας που δημιουργήθηκε.

Τα ευρήματα της έρευνας αποκάλυψαν πως για κάθε 1€ που επενδύθηκε, από τον Ιανουάριο 2014 έως τον Δεκεμβρίου 2020, από τη Lidl Ελλάς στο CTY Greece, έχουν δημιουργηθεί 3,7€ κοινωνικής αξίας, μέσω των δραστηριοτήτων του κέντρου.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Στην απεργία 17/4 συμμετέχει η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας

Η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας: “Με αυτό το κεντρικό σύνθημα και το διεκδικητικό μας πλαίσιο συνεχίζουμε. Το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας αποφάσισε στη συνεδρίασή του...

Δεκατρείς UCI Continental ομάδες στον ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας 2024

Twitter: – Facebook: Elkov Kasper Czech Cycling Team Instagram: elkovkasper Το 2024 Σε Γαλλία και Κροατία εντοπίζονται οι περισσότεροι αγώνες που συμμετείχε φέτος, κατακτώντας μία νίκη, με τον Lukáš Kubiš...

Χαλκίδα: «Μελωδικό Σαββατοκύριακο» από το Δημοτικό Ωδείο «Νίκος Σκαλκώτας»

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Γενέθλια για τον μικρό μαχητή Παναγιώτη-Ραφαήλ από την Εύβοια [βίντεο]

Πριν από περίπου τέσσερα χρόνια, ο Παναγιώτης-Ραφαήλ έδωσε μάχη για τη ζωή του και ταξίδεψε στη Βοστώνη των ΗΠΑ για να υποβληθεί σε γονιδιακή θεραπεία για...

Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα «Heptapolis – Τριλογία, το Όραμα των Δελφών»

Το Σάββατο 6 Απριλίου, στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, αίθουσα «Αντώνης Τρίτσης», το Σωματείο ΟΛΥΜΠΟΣ – Παγκόσμιο Πνευματικό Κέντρο παρουσίασε το πλαίσιο χρηματοδότησης...