H Lidl Ελλάς δημιουργεί αξία για την Ελλάδα του αύριο

Αναγνωρίζοντας τη σημασία της ευρύτερης επίδρασής της στην εθνική οικονομία και στις θέσεις εργασίας, η εταιρεία θέλησε και φέτος να προσμετρήσει την άμεση και έμμεση συνεισφορά της, για την περίοδο Μάρτιος 2020 – Φεβρουάριος 2021, με την κατάρτιση του έκτου Socioeconomic Impact Report .

Σκοπός της μελέτης, για ακόμη μία φορά, είναι να προσδιορίσει και να αξιολογήσει τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρίας στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας. Ως σημείο αναφοράς της λογοδοσίας και στρατηγικής της, η Lidl Eλλάς ορίζει τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Τα ευρήματα σε όρους προστιθέμενης αξίας, υποστήριξης θέσεων εργασίας και καταβολής φόρων και εισφορών στο ελληνικό κράτος, παρουσιάζονται αναλυτικά εδώ με τη μορφή δεικτών.

Με γνώμονα τη διαφάνεια και την αντικειμενικότητα, η εταιρεία απευθύνεται σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της, καθώς και σε ενδιαφερόμενους κοινωνικούς και οικονομικούς φορείς, ώστε να διαμορφώσουν μία συνολική αντίληψη της οικονομικής και κοινωνικής αξίας που δημιουργεί η Lidl Ελλάς στην χώρα μας.

Επιπλέον η Lidl Ελλάς πραγματοποίησε για δεύτερη συνεχή χρονιά Social Return on Investment (SROI) Study, θέλοντας να μεταφράσει τις επενδύσεις της στο CTY Greece, το Κέντρο για Χαρισματικά και Ταλαντούχα Παιδιά του Κολλεγίου Ανατόλια, σε κοινωνική αξία. Για το διάστημα Ιανουάριος 2014 – Δεκέμβριος 2020, με τη συμβουλευτική υποστήριξη του τμήματος υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής και Βιώσιμης Ανάπτυξης της ΕΥ Ελλάδος, διεξήχθησαν μεταξύ άλλων συνεντεύξεις, focus groups και ερωτηματολόγια στους εμπλεκομένους με σκοπό την κατανόηση των αλλαγών που επήλθαν στις ζωές των επωφελούμενων από τη συμμετοχή τους στις δραστηριότητες του CTY Greece που υποστήριξε η Lidl Ελλάς, τον εντοπισμό των σημαντικότερων αλλαγών που βίωσαν οι επωφελούμενοι και την ιεράρχησή τους, τη βελτίωση της αξιολόγησης της κοινωνικής αξίας που δημιουργείται από τις δραστηριότητες του κέντρου και την αποτίμηση της κοινωνικής αξίας που δημιουργήθηκε.

Τα ευρήματα της έρευνας αποκάλυψαν πως για κάθε 1€ που επενδύθηκε, από τον Ιανουάριο 2014 έως τον Δεκεμβρίου 2020, από τη Lidl Ελλάς στο CTY Greece, έχουν δημιουργηθεί 3,7€ κοινωνικής αξίας, μέσω των δραστηριοτήτων του κέντρου.

Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:

corporate.lidl.gr

facebook.com/lidlgr

twitter.com/Lidl_Hellas_

instagram.com/lidl_hellas

linkedin.com/company/lidl-hellas

youtube.com/user/lidlhellas

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Άντεξε στην πίεση του Παναιτωλικού και επέστρεψε στις νίκες με ηγέτη Καρλίτος η Λαμία!

Η Λαμία προηγήθηκε νωρίς στο παιχνίδι με τον Καρλίτος, ο Παναιτωλικός έχασε αρκετές ευκαιρίες στο δεύτερο μέρος, με αποτέλεσμα οι Φθιωτοί να επιστρέψουν στις...

Χρ. Σταικούρας: Οι τρεις εβδομάδες άλλαξαν τα δεδομένα, αλλά όχι τη στρατηγική μας στόχευση

“Οι πρωτόγνωρες φυσικές καταστροφές έφεραν στο προσκήνιο, με τον πλέον οδυνηρό τρόπο, τις συνέπειες της κλιματικής κρίσης και την ανάγκη δημιουργίας μιας νέας γενιάς...

Αυγενάκης: Προτεραιότητα η κλιματική κρίση – Να γίνει η Κρήτη βιολογικό νησί

Την αντιμετώπιση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης και την πρόληψη καταστροφών στον πρωτογενή τομέα, έθεσε ως προτεραιότητα του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ο...

Φωτοβολταϊκά: Στην αναμονή το net metering για επιχειρήσεις και πολυκατοικίες

Καθυστερήσεις γράφει ακόμη η ενεργοποίηση του νέου καθεστώτος για την αυτοκατανάλωση «πράσινης» ενέργειας σε επιχειρήσεις, αλλά και πολυκατοικίες. Κι αυτό διότι για να εφαρμοστούν...

Με μεγάλη επιτυχία ο σχολικός χορός της Γ’ Λυκείου Καμένων Βούρλων

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr