Η Δίρφυς στο πλευρό του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε ετήσια βάση

Η Δίρφυς, μέσω της πρόσφατης διαχρονικής στρατηγικής συνεργασίας της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συμβάλλει στο πολυσήμαντο έργο του Οργανισμού προσφέροντας εμφιαλωμένο νερό για ένα έτος.

Ειδικότερα, ο Οργανισμός «Το Χαμόγελο του Παιδιού», που συμπληρώνει φέτος 25 χρόνια, λειτουργεί με γνώμονα τη φροντίδα και την αγάπη προς τα παιδιά που φιλοξενούνται στα 11 Σπίτια πανελλαδικά. Συμμεριζόμενη τη σημασία του έργου του αλλά και τις ανάγκες των παιδιών η Δίρφυς προσφέρει σημαντικές ποσότητες εμφιαλωμένου νερού, οι οποίες σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα προϊόντα και υπηρεσίες των Μελών της Κοινότητας, συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της καθημερινότητας των παιδιών του Οργανισμού.

Η εταιρία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς είναι ιδιαίτερα υπερήφανη που μέσω της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της συνέχισης του οράματος του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

EAB : Πώς πέτυχε μια ανέλπιστη ανάκαμψη

Μετά από χρόνια στασιμότητας η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία κατακτά υψηλά επίπεδα τεχνολογικής επάρκειας, κερδίζει συμβόλαια και έχει την ευκαιρία ανάπτυξης μέσα από τα νέα...

Χρ. Σταϊκούρας: Οι κυβερνητικές δράσεις στα ακίνητα και η περαιτέρω μείωση φορολογίας τους

Σε απολογισμό της πολιτικής της κυβέρνησης στο κλάδο του τομέα ακινήτων καθώς και σε δράσεις και πρωτοβουλίες που ακολουθούν, προχώρησε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος...

«Εξοικονομώ» 2021: Ξεκινά νέος κύκλος

Χωρίς το άγχος της χρονικής προτεραιότητας, με σειρά αλλαγών και με ειδική μέριμνα για τα φτωχά νοικοκυριά  δρομολογείται το νέο «Εξοικονομώ», το οποίο στοχεύει...

Ο Μίλτος Τεντόγλου καλύτερος Έλληνας αθλητής στο «Τόκιο 2020»

Μία ακόμα σπουδαία διάκριση για τον Ολυμπιονίκη, Μίλτο Τεντόγλου, που αναδείχθηκε κορυφαίος Έλληνας αθλητής στους Ολυμπιακούς Αγώνες «Τόκιο 2020», για το χρυσό μετάλλιο που...

Ακρίβεια : Ακόμη δεν έχετε δει τίποτε προειδοποιούν πολυεθνικές

Η Unilever αύξησε τις τιμές της πάνω από 4% στο τρίτο τρίμηνο, η Nestle τις αύξησε 2,1% και ετοιμάζει νέες αναπροσαρμογές, ενώ η Danone...