Η Lidl Official Partner του UEFA EURO 2024

Η συνεργασία ξεκινά φέτος, με την έναρξη των Προκριματικών Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Αυτό καθιστά τη Lidl παγκόσμιο συνεργάτη της UEFA τόσο για τα Ευρωπαϊκά Προκριματικά το 2023 και το 2024 όσο και για την τελική διοργάνωση το 2024.
Από τις 14 Ιουνίου έως τις 14 Ιουλίου 2024, οι καλύτερες εθνικές ομάδες της Ευρώπης θα φιλοξενηθούν στη Γερμανία, σε δέκα διαφορετικές πόλεις, για να διεκδικήσουν τον τίτλο του Πρωταθλητή Ευρώπης. Οι προκριματικοί αγώνες, που θα διεξαχθούν από τον Μάρτιο του 2023 έως τον Μάρτιο του 2024, θα καθορίσουν ποιες χώρες θα διεκδικήσουν τον τίτλο στους 51 αγώνες της τελικής διοργάνωσης.
Ως Official Partner, η Lidl, μία από τις κορυφαίες εταιρείες λιανεμπορίου τροφίμων στη Γερμανία και την Ευρώπη, συνοδεύει τα Προκριματικά Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, καθώς και το UEFA EURO 2024. Πρόκειται για μια συνεργασία που δεν θα μπορούσε να είναι πιο ταιριαστή: Η Lidl εκπροσωπείται σήμερα με περισσότερα από 12.000 καταστήματα σε 31 χώρες, 30 από τις οποίες στην Ευρώπη. Ακριβώς όπως το ποδόσφαιρο εμπνέει καθημερινά εκατομμύρια ανθρώπους, έτσι και η Lidl αποτελεί έναν αξιόπιστο εταίρο για τις καθημερινές αγορές εκατομμυρίων πελατών σε όλη την Ευρώπη.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε ένα αθλητικό γεγονός που συναρπάζει όχι μόνο τους πελάτες μας αλλά και τους εργαζομένους μας πέρα από τα εθνικά σύνορα. Ακριβώς όπως τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα σε όλους, θέλουμε να συμβάλουμε να γίνει το UEFA EURO 2024 μια εμπειρία για όλους – για παράδειγμα διαμέσου των Lidl Fan Zones. Πολλές χώρες, όπου υπάρχει παρουσία της Lidl, θα πανηγυρίσουν μαζί μας, ενώ είναι πραγματικό ξεχωριστό το γεγονός ότι η τελική διοργάνωση διεξάγεται στη χώρα όπου ξεκίνησε η ιστορία της Lidl», δήλωσε σχετικά ο Jeroen Bal, Divisional Board Member Customer της Lidl International.
Παράλληλα, η Lidl θέλει να αξιοποιήσει αυτή τη συνεργασία για να τονίσει τη σημασία των φρέσκων φρούτων και λαχανικών καθώς και του αθλητισμού και της άσκησης για έναν δραστήριο και υγιεινό τρόπο ζωής. Εξάλλου, το τι τρώμε και πόσο γυμναζόμαστε έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία μας και στο περιβάλλον. Γι’ αυτόν τον λόγο, η Lidl αναπτύσσει συστηματικά τη γκάμα των προϊόντων της με βάση την Πλανητική Διατροφή για την Υγεία (Planetary Health Diet), ώστε να διευκολύνει τους πελάτες της να επιλέγουν συνειδητά υγιεινά και βιώσιμα παραγόμενα προϊόντα. Ένα παράδειγμα είναι η χρήση νέων διεθνών προτύπων για τις εκστρατείες μάρκετινγκ που απευθύνονται σε παιδιά.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA, Guy-Laurent Epstein, δήλωσε: «Η UEFA είναι υπερήφανη που καλωσορίζει τη Lidl ως συνεργάτη των Προκριματικών Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και του UEFA EURO 2024. Η παρουσία της Lidl σε όλη την ήπειρο θα συμβάλει τα μέγιστα στην προώθηση μιας ακόμη αξέχαστης διοργάνωσης. Ανυπομονούμε, επίσης, να συνεργαστούμε για την από κοινού προώθηση αξιών, όπως η καλή υγεία και η ευεξία, που μοιράζονται η Lidl και η UEFA».

Σχετικά με τη Lidl
Η Lidl, ως μέλος του ομίλου Schwarz με έδρα το Neckarsulm, συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων επιχειρήσεων λιανεμπορίου τροφίμων στη Γερμανία και την Ευρώπη. Σήμερα λειτουργεί περισσότερα από 12.000 καταστήματα και περισσότερα από 200 εφοδιαστικά κέντρα σε 31 χώρες.
Η Lidl Ελλάς δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1999. Σήμερα απασχολεί περισσότερους από 6700 εργαζομένους, ενώ το δίκτυό της αριθμεί 230 καταστήματα και 5 υπερσύγχρονα εφοδιαστικά κέντρα.

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Βόλος: Μουσείο για την ιστορία του Τύπου

Την ιστορική διαδρομή που ακολούθησε ο Τύπος της Θεσσαλίας και της Κεντρικής Ελλάδας γενικότερα, από τα χρόνια της Απελευθέρωσης από τον Οθωμανικό ζυγό μέχρι...

«Διάκεια» 2023 – Στο Δημοτικό κολυμβητήριο Λαμίας οι διήμεροι αγώνες των προαγωνιστικών κατηγοριών

Μια μεγάλη κολυμβητική διοργάνωση αφιερωμένη στον Εθνομάρτυρα Αθανάσιο Διάκο διεξάγεται στο Δημοτικό κολυμβητήριο Λαμίας με την επωνυμία «Διάκεια» 2023, συγκεντρώνοντας 200 και πλέον συμμετοχές...

Φεστιβάλ Μονής Λαζαριστών: 6 στη σκηνή

Ο Ηλίας Φουντούλης, ο Άγγελος Σπηλιόπουλος, ο Αλέξανδρος Χαριζάνης,ο Θάνος Αυγερινός, ο Βύρων Θεοδωρόπουλος, ο Μιχάλης Μαθιουδάκης, -ζηλεύοντας όλους αυτούς τους έντεχνους μουσικούς που περιοδεύουν στην Ελλάδα, μεθάνε, φλερτάρουν και ζουν...

Παναγιά της Φοινικιάς: Το μαγευτικό τοπίο που αγάπησε ο Λόρδος Βύρωνας

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Α. Τσίπρας από Χαλκίδα: Δεν το βάζουμε κάτω

Την αισιοδοξία του ότι είναι εφικτό να ανατραπεί ο συσχετισμός που προέκυψε από την κάλπη της 21ης Μαΐου, εξέφρασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξης...