«Καίνε» τα ακτοπλοϊκά – Μεγάλη επιβάρυνση στον τουρισμό και στις μεταφορές

Tα ακτοπλοϊκά εισιτήρια «καίνε» για άλλη μία χρονιά, προκαλώντας μεγάλη επιβάρυνση στον τουρισμό, τόσο στους εγχώριους όσους και στους ταξιδιώτες από το εξωτερικό, αλλά και στις μεταφορές μέσω των οποίων τροφοδοτούνται τα ελληνικά νησιά.

Οι τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων κυρίως για δημοφιλείς προορισμούς του Αιγαίου και νησιά «πρώτης γραμμής» είναι στα ύψη, καθιστώντας «απαγορευτικό» σε πλείστες περιπτώσεις για μια μέση ελληνική οικογένεια, το ταξίδι μετ’ επιστροφής. Οταν μάλιστα το … ταξίδι συνοδεύεται με ΙΧ, τότε κόστος πραγματικά εκτοξεύεται, όπως προκύπτει από τα μέχρι τώρα δεδομένα φορέων και θεσμών που ασχολούνται με τον τουρισμό.

Οι υψηλές τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, που ακολουθούν κατά πόδας τον ανοδικό δρόμο των αεροπορικών, λειτουργούν ως αντικίνητρο και για ξένους τουρίστες, οι οποίοι καταλήγουν να επιλέγουν πιο φθηνά «πακέτα» μετακινήσεων και προφανώς διαμονής, που προσφέρουν χώρες όπως η Τουρκία.

Υπολογίζεται ότι τα ακτοπλοϊκά έχουν ακριβύνει φέτος κατά 30%. Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της τουριστικής αγοράς, μια οικογένεια με ΙΧ για ταξίδι μετ’ επιστροφής θα κληθεί να πληρώσει:

  • Για Χανιά 499 ευρώ
  • Για Χίο 596 ευρώ
  • Για Σάμο 837 ευρώ.

Πόσο αυξήθηκαν τα εισιτήρια απλής μετάβασης

  • Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια συγκριτικά με τον Ιούνιο του 2022.
  • Νάξος: Από 48 ευρώ έφτασε 51.50 – 72.50 ευρώ
  • Ίος: Από 50 ευρώ έφτασε 84.70 ευρώ
  • Μύκονος: Από 48.50ευρώ έφτασε 52 -84.70 ευρώ
  • Σύρος: Από 42.50 ευρώ έφτασε 45.50 – 67.70 ευρώ

Βαρύ το κόστος στις μεταφορές

Σημαντική είναι η επιβάρυνση από τις υψηλές τιμές των ακτοπλοϊκών για τους επαγγελματίες των μεταφορών οι οποίοι αποτελούν τον βασικό «αιμοδότη»-τροφοδότη των νησιών, αλλά καταλήγουν να αιμορραγούν από τα μεγάλα κόστη που αναγκάζονται να πληρώνουν. Οι επαγγελματίες έχουν εκφράσει επανελλειμένως τα παράπονα και τη δυσαρέσκειά τους για την υφιστάμενη κατάσταση, ζητώντας να μειωθεί η επιβάρυνση που υφίστανται.

Ερχονται κι άλλες αυξήσεις

Ορατό είναι το ενδεχόμενοι οι τιμές των ακτοπλοϊκών να αυξηθούν κι άλλο το επόμενο διάστημα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις φέρεται να έλαβαν επιστολή από την HELLENiQ ENERGY με την οποία τις ενημερώνει ότι τις αμέσως επόμενες ημέρες θα αλλάξει ο τρόπος τιμολόγησης των ναυτιλιακών καυσίμων και ως δείκτης αναφοράς θα πάψει να χρησιμοποιείται η τιμή του Marine Gas Oil (MGO), όπως αυτή διαμορφώνεται χρηματιστηριακά διεθνώς.

πηγη

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Στην KAPASTA, πιστεύουμε ότι το καλό φαγητό πρέπει να είναι ταυτόχρονα θρεπτικό και απολαυστικό

Στην KAPASTA είμαστε παθιασμένοι με τη δημιουργία υγιεινών και νόστιμων γευμάτων που είναι ταυτόχρονα βολικά και εύκολα. Τα έτοιμα για μαγείρεμα μείγματά μας παράγονται...

Συνάντηση εργασίας Φάνη Σπανού Carsten Rasmussen στις Βρυξέλλες

Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Βοιωτίας Ιωάννης Περγαντάς και ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Χρήστος Μούτσιος, προσκλήθηκαν και...

Μ. Βλασταράκης: τα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας της Eurobank για το δημογραφικό

Τις πρωτοβουλίες της Eurobank για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ανέπτυξε, επιγραμματικά, ο Γενικός Διευθυντής Marketing και Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου Eurobank Μιχάλης Βλασταράκης, συμμετέχοντας σε...

Η Διοίκηση του ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ αποχαιρετά τον Θύμιο Τσούκαλο

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Στην απεργία 17/4 συμμετέχει η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας

Η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας: “Με αυτό το κεντρικό σύνθημα και το διεκδικητικό μας πλαίσιο συνεχίζουμε. Το Γενικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας αποφάσισε στη συνεδρίασή του...