Λαμία – Πάτρα σε 1,5 ώρα: Το μεγάλο έργο που αναβαθμίζει την Κεντρική Ελλάδα

Ένα σημαντικό κομμάτι στο συνολικό παζλ του οδικού δικτύου της χώρας μας θα προστεθεί με τη δημοπράτηση του μεγάλου έργου «Μπράλος – Άμφισσα», τμήματος του διαγώνιου Οδικού Άξονα «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο», το οποίο υπάγεται στο στον διευρωπαϊκό άξονα Ε65.

Για το μεγάλο έργο, αρχικού προϋπολογισμού 285 εκ. ευρώ, έχουν κατατεθεί έξι προσφορές, με αναθέτουσα αρχή το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το έργο θα ολοκληρωθεί σε 54 μήνες από την ημέρα που πέσουν οι υπογραφές, και η χρηματοδότησή του θα γίνει μέσω πόρων του ΕΣΠΑ 2021-2027.

Ειδικότερα, το «Μπράλος-Άμφισσα» θα έχει μήκος περίπου 25 χιλιομέτρων και θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους.

Αφορά την κατασκευή του τμήματος από το Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς.

Τα δύο τμήματα του έργου:

-1ο Υποτµήµα: Μπράλος – Αρχή παράκαµψης Γραβιάς (Χ.Θ. 0+000 – Χ.Θ. 7+300)
-2ο Υποτµήµα: Ι.Κ. Μεταλλείων Βωξίτη (δεν περιλαµβάνεται) – Άµφισσα (Χ.Θ. 14+000 – Χ.Θ. 30+700).

Στο έργο είχε αναφερθεί στις αρχές του έτους και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, επισημαίνοντας ότι ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65, συνδέοντας ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό. Φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία.

Με το πέρας των εργασιών, η απόσταση των 185 χιλιομέτρων μεταξύ Λαμίας και Πάτρας, η οποία καλύπτεται σε περισσότερες από 3 ώρες, θα συρρικνωθεί στα 160 χλμ. με τον χρόνο ταξιδιού να μειώνεται σχεδόν στο μισό (1,5 ώρα).

Το τμήμα Μπράλος -Άμφισσα αναμένεται να καταστήσει ευκολότερη την καθημερινότητα για χιλιάδες πολίτες, ενώ θα χαρίσει όλη τη χώρα και ιδίως για την ευρύτερη περιοχές σημαντικές οικονομικές προοπτικές, αλλά και νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης για τα βόρεια παράλια του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου.

ΠΗΓΗ : CAR & MOTOR

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Κ. Σκρέκας: Το νερό παραμένει δημόσιο αγαθό – Καμία ιδιωτικοποίηση

«Το νερό ήταν και παραμένει δημόσιο αγαθό και δεν ιδιωτικοποιείται. Το νομοσχέδιο που συζητείται είναι απαραίτητο, διότι στα δημόσια μονοπώλια πρέπει να υπάρχει έλεγχος...

Ποια είναι τα νέα προγνωστικά στοιχήματος μετά από το Μουντιάλ

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Δενδροφύτευση στην πληγείσα από τις πυρκαγιές Βαρυμπόμπη

Στη Βαρυμπόμπη, μία από τις περιοχές της Αττικής που επλήγησαν βαρύτατα από τις πυρκαγιές το 2021, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 18 Μαρτίου 2023 η τρίτη...

Έξυπνα tips για ασφαλές παιχνίδι στα Virtual Sports

Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει βοηθήσει τα μέγιστα τις στοιχηματικές εταιρίες να βελτιώσουν τις υπηρεσίες και τα παιχνίδια που προσφέρουν στα μέλη τους. Η πανδημία...

Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών «FRESKON»

Προ των πυλών, με βελτιωμένα ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά, βρίσκεται το Διεθνές Εμπορικό Γεγονός Φρέσκων Φρούτων και Λαχανικών «FRESKON» , που θα πραγματοποιηθεί από...