Market Pass: Έρχεται νέα πληρωμή

Όσοι δικαιούχοι επέλεξαν την κατάθεση σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό και υπέβαλλαν αίτηση από 1-15 Μαρτίου 2023 θα λάβουν την επόμενη ενίσχυση στις 3 Μαΐου για τους μήνες Μάιο, Ιούνιο και Ιούλιο.

Οι δικαιούχοι που επέλεξαν την έκδοση άυλης ψηφιακής κάρτας και υπέβαλλαν αίτηση από 1 έως 15 Μαρτίου λαμβάνουν την ενίσχυση ως εξής:

3 Μαΐου για τον μήνα Μάιο,
3 Ιουνίου για τον μήνα Ιούνιο, και
3 Ιουλίου για τον μήνα Ιούλιο.

Όσοι δικαιούχοι επέλεξαν την κατάθεση σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό και υπέβαλλαν αίτηση από 1-15 Μαρτίου 2023 θα λάβουν την ενίσχυση ως εξής:

3 Μαΐου προκαταβολικά για τους μήνες Μάιο, Ιούνιο και Ιούλιο

Η ψηφιακή χρεωστική κάρτα παραμένει ενεργοποιημένη έως την 31η.08.2023, μετά την πάροδο της οποίας το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει ενώ, χάνεται όποιο υπόλοιπο δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Πήρε έγκριση το υδατοδρόμιο Βόλου

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Φοιτητικό στεγαστικό επίδομα: Άνοιξε ξανά το σύστημα για την υποβολή αίτησης

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Βρετανικό δημοσίευμα για Ελλάδα: Η χώρα που «συρρικνώνεται»

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Ginger shot – Το υγιεινό σφηνάκι που θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό

Τα σφηνάκια τζίντζερ είναι ροφήματα με έντονη γεύση χυμού τζίντζερ. Έχουν γίνει αρκετά δημοφιλή τα τελευταία χρόνια για τις αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες....

ΕΚΠΟΙΖΩ: 8 στους 10 Έλληνες κόβουν από τα τρόφιμα

Ειδικότερα τα ευρήματα της έρευνας έχουν ως εξής: Το 54,3% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι δεν αγοράζει προϊόντα που ανήκουν στο καλάθι, ενώ όσοι δήλωσαν ότι...