Νέα dei.gr: Η ιστοσελίδα της ΔΕΗ ανανεώθηκε κι έγινε καλύτερη από ποτέ, για όλους

Στο πλαίσιο αναβάθμισης της εξυπηρέτησης που παρέχει σε κάθε φυσικό και ψηφιακό κανάλι, η ΔΕΗ προχώρησε στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας της dei.gr. Με σύγχρονη αισθητική, ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων, με έμφαση στην εμπειρία χρήσης όλων των κοινών (πελατών και κοινωνικών εταίρων), με αναβαθμισμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση, η πλοήγηση στο site της ΔΕΗ είναι πιο φιλική και γρήγορη από ποτέ.

Νέα εμπειρία χρήστη και επανασχεδιασμός

• πελατοκεντρική φιλοσοφία: το νέο site είναι ειδικά σχεδιασμένο για να απαντάει άμεσα και απλά στις ανάγκες των πελατών με εύκολη και φιλική πλοήγηση,

• μοντέρνος σχεδιασμός: με ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων που αντικατοπτρίζει τη νέα εποχή ΔΕΗ με έμφαση στην εμπειρία όλων των χρηστών, με ειδική μέριμνα για μέγιστη προσβασιμότητα από ΑμεΑ,

• ηλεκτρονική εξυπηρέτηση: νέα ψηφιακά εργαλεία όπως φόρμες εξυπηρέτησης, call me back υπηρεσία για καλύτερη εμπειρία των επισκεπτών και ξεκάθαρο call-to-action (CTA) για αγορά προϊόντων online.
Στη νέα dei.gr ο επισκέπτης μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα την πληροφορία που χρειάζεται, να συγκρίνει και να επιλέξει προϊόντα με βάση τις δικές του ανάγκες, να ενεργοποιήσει υπηρεσίες, ενώ στη νέα ενότητα myΕnergy θα βρει έναν νέο κόσμο με συμβουλές, προϊόντα και λύσεις που δημιούργησε η ΔΕΗ για την εξοικονόμηση ενέργειας, τη μείωση της ενεργειακής δαπάνης και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ Σοφία Δήμτσα ανέφερε σχετικά: «Το ανανεωμένο dei.gr αντικατοπτρίζει το όραμα και την αποστολή της ΔΕΗ σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του Ομίλου. Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας μας αποτέλεσε ένα δύσκολο εγχείρημα αλλά και ένα μεγάλο στοίχημα. Ως ο μεγαλύτερος πάροχος ενέργειας και από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, η νέα σελίδα της ΔΕΗ έπρεπε να επιτελεί δυο λειτουργίες ταυτόχρονα. Να περιλαμβάνει ένα περιβάλλον λειτουργικό και φιλικό στον χρήστη για τη γρήγορη εξυπηρέτηση και έγκυρη ενημέρωση του, προσφέροντας νέα εμπειρία πλοήγησης και σύγχρονη εικαστική δομή. Ταυτόχρονα, να ανταποκρίνεται στο μέγεθος και την ιστορία της ΔΕΗ, τη συμβολή στο ενεργειακό γίγνεσθαι της χώρας, τις δραστηριότητες του Ομίλου, την αναπτυξιακή προοπτική και συμβολή της προς μια δίκαιη ενεργειακή μετάβαση. Να είναι – με μια φράση – μια γέφυρα από το παρελθόν στο μέλλον της ΔΕΗ».

Στο πλαίσιο αναβάθμισης της εξυπηρέτησης που παρέχει σε κάθε φυσικό και ψηφιακό κανάλι, η ΔΕΗ προχώρησε στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας της dei.gr. Με σύγχρονη αισθητική, ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων, με έμφαση στην εμπειρία χρήσης όλων των κοινών (πελατών και κοινωνικών εταίρων), με αναβαθμισμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση, η πλοήγηση στο site της ΔΕΗ είναι πιο φιλική και γρήγορη από ποτέ.
Νέα εμπειρία χρήστη και επανασχεδιασμός
• πελατοκεντρική φιλοσοφία: το νέο site είναι ειδικά σχεδιασμένο για να απαντάει άμεσα και απλά στις ανάγκες των πελατών με εύκολη και φιλική πλοήγηση,
• μοντέρνος σχεδιασμός: με ανανεωμένη παρουσίαση υπηρεσιών και προϊόντων που αντικατοπτρίζει τη νέα εποχή ΔΕΗ με έμφαση στην εμπειρία όλων των χρηστών, με ειδική μέριμνα για μέγιστη προσβασιμότητα από ΑμεΑ,
• ηλεκτρονική εξυπηρέτηση: νέα ψηφιακά εργαλεία όπως φόρμες εξυπηρέτησης, call me back υπηρεσία για καλύτερη εμπειρία των επισκεπτών και ξεκάθαρο call-to-action (CTA) για αγορά προϊόντων online.
Στη νέα dei.gr ο επισκέπτης μπορεί να βρει εύκολα και γρήγορα την πληροφορία που χρειάζεται, να συγκρίνει και να επιλέξει προϊόντα με βάση τις δικές του ανάγκες, να ενεργοποιήσει υπηρεσίες, ενώ στη νέα ενότητα myΕnergy θα βρει έναν νέο κόσμο με συμβουλές, προϊόντα και λύσεις που δημιούργησε η ΔΕΗ για την εξοικονόμηση ενέργειας, τη μείωση της ενεργειακής δαπάνης και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.

Η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας της ΔΕΗ Σοφία Δήμτσα ανέφερε σχετικά: «Το ανανεωμένο dei.gr αντικατοπτρίζει το όραμα και την αποστολή της ΔΕΗ σε όλους τους τομείς δραστηριότητας του Ομίλου. Ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας μας αποτέλεσε ένα δύσκολο εγχείρημα αλλά και ένα μεγάλο στοίχημα. Ως ο μεγαλύτερος πάροχος ενέργειας και από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, η νέα σελίδα της ΔΕΗ έπρεπε να επιτελεί δυο λειτουργίες ταυτόχρονα. Να περιλαμβάνει ένα περιβάλλον λειτουργικό και φιλικό στον χρήστη για τη γρήγορη εξυπηρέτηση και έγκυρη ενημέρωση του, προσφέροντας νέα εμπειρία πλοήγησης και σύγχρονη εικαστική δομή. Ταυτόχρονα, να ανταποκρίνεται στο μέγεθος και την ιστορία της ΔΕΗ, τη συμβολή στο ενεργειακό γίγνεσθαι της χώρας, τις δραστηριότητες του Ομίλου, την αναπτυξιακή προοπτική και συμβολή της προς μια δίκαιη ενεργειακή μετάβαση. Να είναι – με μια φράση – μια γέφυρα από το παρελθόν στο μέλλον της ΔΕΗ».

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Βράβευση Δημ. Σχολείου Σκάλας Πάτμου σε πανελλήνιο διαγωνισμό ρομποτικής

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Επίδομα θέρμανσης: Πότε θα πληρωθεί η τρίτη δόση

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Θεσσαλονίκη: Σε τροχιά αξιοποίησης τα Λουτρά Θέρμης

Σε τροχιά εκκίνησης τίθεται το πρότζεκτ της αξιοποίησης των Ιαματικών Λουτρών Θέρμης, που, παρά την αναπτυξιακή δυναμική τους, εδώ και δεκατέσσερα χρόνια βρίσκονται εκτός...

ΚΕΔΕ: €30.000 σε δέκα δημοτικές βιβλιοθήκες

Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας, ανταποκρινόμενη στην καμπάνια της Future Library θα διαθέσει €30.000 για τον εμπλουτισμό των συλλογών 10 μικρών δημοτικών βιβλιοθηκώνΤην Πέμπτη 23...

Στον βυθό το κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην Ελλάδα

Η ΜΑΔ είναι μια μονάδα μέτρησης χρήματος που εξαλείφει τις διαφορές στα επίπεδα τιμών μεταξύ των χωρών, επιτρέποντας την ουσιαστική σύγκριση μεταξύ τους. Ως...