Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Αστικές Εμπορευματικές Μεταφορές

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε, το Σάββατο, 02 Οκτωβρίου, από τις 11:00 μέχρι της 17:00 το Πανελλήνιο Συνέδριο για τις Αστικές Εμπορευματικές Μεταφορές (City Logistics) και η Βράβευση καλύτερων εργασιών Βραβείου Μεταφορών Ε.Ε.ΣΥ.Μ «Δημήτριος Τσαμπούλας» για τα έτη 2020 & 2021

Η διοργάνωση του Συνεδρίου έγινε από τον Ελληνικό Επιμελητηριακό Επιχειρηματικό Σύνδεσμο Μεταφορών (Ε.Ε.ΣΥ.Μ), σε συνεργασία και με την υποστήριξη  της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος  (ΚΕΔΕ), της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕΕ), των Δήμων Αθηναίων και Κορινθίων, του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης  (ΕΒΕΘ, του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (ΕΕL), του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) και άλλων Ελληνικών Πανεπιστημίων, υπό την αιγίδα των Υπουργείων Υποδομών και Μεταφορών, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθώς και της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ),  που φιλοξενείται από την o.mind Creatives και το περιοδικό Supply Chain & Logistics, στο πλαίσιο της 8ης Έκθεσης «Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics – Cargo Truck & Van Expo 2021».

Όπως ανακοινώθηκε από το Επιμελητήριο Φθιώτιδας «Στις μέρες μας γίνεται καθημερινά ολοένα και περισσότερο λόγος για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας εντός των αστικών ιστών στο χώρο τόσο των επιχειρήσεων όσο και στους οργανισμούς. Οι αστικές εμπορευματικές μεταφορές αποτελούν εξαιρετικά σημαντική δραστηριότητα στο περιβάλλον της αστικής ζωής.

Στο Πανελλήνιο Συνέδριο που διοργάνωσε ο Ελληνικός Επιμελητηριακός Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Μεταφορών (Ε.Ε.ΣΥ.Μ) με θέμα τα city logistics, συζητήσαμε για τα μοντέλα που εφαρμόστηκαν επιτυχώς σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις, αναλύσαμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και εξετάσαμε σε τι βαθμό θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε κάθε πόλη της Ελληνικής επαρχίας αντίστοιχα.

Συμφωνήσαμε πως απαιτείται ένας γενικότερος σχεδιασμός των Αστικών Εμπορευματικών Μεταφορών από κάτω προς τα πάνω. Οι ίδιες οι τοπικές κοινωνίες γνωρίζουν τα προβλήματα και αυτές πρέπει να κληθούν να δώσουν τη λύση, αλλά να εισακουσθούν. Η εφαρμογή του βέλτιστου μοντέλου υλοποίησης των αστικών εμπορευματικών μεταφορών είναι ανάγκη να προσδοκά οφέλη που θα συσχετίζονται με την κοινωνική, οικονομική και περιβαλλοντική ανάπτυξη, τόσο για τους δημόσιους όσο και για τους ιδιωτικούς φορείς.»

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

4 Οκτωβρίου πέφτει στο νερό η πρώτη ελληνική Belharra

Στις 4 Οκτωβρίου προγραμματίζεται να λάβει χώρα η επίσημη τελετή καθέλκυσης της πρώτης ελληνικής φρεγάτας FDI Belharra κλάσης ΚΙΜΩΝ. Στο ναυπηγείο της Λοριάν στη βορειοδυτική Γαλλία...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, 23 Σεπτεμβρίου

Σαν σήμερα 1821.… Η Άλωση της Τριπολιτσάς. Έλληνικές δυνάμεις, υπό την αρχηγία του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, ύστερα από τρίμηνη πολιορκία καταλαμβάνουν την Τρίπολη, όπου είχαν...

Τα «χαμένα μέταλλα» πλήττουν την πράσινη μετάβαση

Οι εγκληματίες στρέφουν το βλέμμα τους στην πράσινη μετάβαση. Αυτό είναι ένα μάθημα από τα προβλήματα στη γερμανική εταιρεία παραγωγής χαλκού Aurubis, της...

Ακίνητα: Τι αλλάζει στις μεταβιβάσεις

Πέρα από την καθιέρωση της υποχρεωτικής αγοραπωλησίας ακινήτων μέσω τραπεζών που θα προχωρήσει το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας με στόχο να κλείσει μια «μαύρη τρύπα»...

Θεσσαλία: Από την επόμενη εβδομάδα ξεκινούν οι πληρωμές στους πληγέντες

Από την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουν οι πληρωμές στους πληγέντες από την κακοκαιρία Daniel στην Θεσσαλία δήλωσε ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής...