Τις καλύτερες προσφορές θα αναζητήσουν οι Έλληνες καταναλωτές τη φετινή «Μαύρη Παρασκευή» (Black Friday)

Έως και 100 ευρώ σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές για αγορές ειδών μόδας στη φετινή «Μαύρη Παρασκευή» (Black Friday), σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας μόδας Fashion (Re)search που πραγματοποίησε το GLAMI.

Σημειώνεται ότι η συλλογή δεδομένων της έρευνας μόδας Fashion (Re)search πραγματοποιήθηκε από τις 4 έως και τις 18 Σεπτεμβρίου μέσα από το ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν 4.216 Έλληνες.

Συγκεκριμένα, το 50% των Ελλήνων, στη φετινή έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI, ανέφερε πως περιμένει την περίοδο του Black Friday για να αγοράσει ρούχα και παπούτσια – ποσοστό χαμηλότερο σε σχέση με πέρυσι τη δεύτερη χρονιά της πανδημίας, όπου στην ίδια ερώτηση το ποσοστό ήταν 66%. Το 43% προτίθεται να ξοδέψει έως και 100 ευρώ για αγορές μόδας, ενώ μικρότερο είναι το ποσοστό (23%) αυτών που θα διαθέσουν ελαφρώς μεγαλύτερο budget, από 100 έως 200 ευρώ. Σημαντικό είναι και το ποσοστό αυτών που δεν έχουν ακόμη σαφή εικόνα για το αν ο προϋπολογισμός τους, τους επιτρέπει να «ενδώσουν» σε αγορές την τρέχουσα περίοδο (24%).

Το 72% των Ελλήνων συμμετεχόντων στη φετινή έρευνα Fashion (Re)search επιβεβαιώνει ότι αποφεύγει πλέον τα φυσικά καταστήματα με πολύ κόσμο ακόμη και κατά τη διάρκεια των μεγάλων εκπτωτικών περιόδων όπως είναι η Black Friday.

Η επιρροή της πανδημίας έγινε αντιληπτή ακόμα πιο έντονα στον τομέα των αγορών, με το ηλεκτρονικό εμπόριο να γνωρίζει πρωτοφανή άνθηση. Σε πλήρη συνάρτηση με τις διεθνείς εξελίξεις, τα τρία τελευταία χρόνια, οι Έλληνες καταναλωτές εξοικειώθηκαν σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό με το online shopping παραμερίζοντας την «offline» επίσκεψη στα καταστήματα.

Ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 9% δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρο κατά πόσο αισθάνεται άνετα στα φυσικά καταστήματα όταν επικρατεί πολυκοσμία ενώ μόνο ένα 19% δήλωσε ότι δεν επηρεάζεται από την παρουσία πλήθους. Σε σχέση με πέρυσι, το ποσοστό που δεν σκοπεύει να στραφεί στα φυσικά καταστήματα μειώθηκε μόνο κατά 5%, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας εξακολουθεί να διατηρεί την ισχυρή θέση που κατάφερε να κερδίσει τα τελευταία χρόνια.

Αν και δεν ήταν λίγοι αυτοί που δήλωσαν ότι προετοιμάζονται για τις Black Friday αγορές τους με έτοιμη λίστα αγορών (21%), ποσοστό 49% των καταναλωτών αναφέρει πως δεν προσχεδιάζει αλλά απλώς αναζητά τις καλύτερες προσφορές, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση που καθιστά την περίοδο, ένα «κυνήγι θησαυρού» με στόχο την απόκτηση ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ στις χαμηλότερες τιμές.

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Πρόσκληση στα εγκαίνια της έκθεσης “Αμμόχωστος – Πειραιάς. Διαδρομές Επί Σκοπού”

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Τάρτα με φράουλες και κρέμα, ένα φίνο γλυκό

Είναι τα δύο τρία γαλλικά γλυκά που αξίζει κανείς να μάθει να φτιάχνει στη ζωή του. Δεν υπάρχει πιο ωραίο και πιο φίνο γλυκό...

Εκλογική άδεια: Τι ισχύει

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Εικαστική Έκθεση του Δημήτρη Κολτσίδα στη Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Πτολεμαΐδα: Απόπειρα αρπαγής 10χρονου κοντά στο σχολείο

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr