Τις καλύτερες προσφορές θα αναζητήσουν οι Έλληνες καταναλωτές τη φετινή «Μαύρη Παρασκευή» (Black Friday)

Έως και 100 ευρώ σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές για αγορές ειδών μόδας στη φετινή «Μαύρη Παρασκευή» (Black Friday), σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας μόδας Fashion (Re)search που πραγματοποίησε το GLAMI.

Σημειώνεται ότι η συλλογή δεδομένων της έρευνας μόδας Fashion (Re)search πραγματοποιήθηκε από τις 4 έως και τις 18 Σεπτεμβρίου μέσα από το ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν 4.216 Έλληνες.

Συγκεκριμένα, το 50% των Ελλήνων, στη φετινή έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI, ανέφερε πως περιμένει την περίοδο του Black Friday για να αγοράσει ρούχα και παπούτσια – ποσοστό χαμηλότερο σε σχέση με πέρυσι τη δεύτερη χρονιά της πανδημίας, όπου στην ίδια ερώτηση το ποσοστό ήταν 66%. Το 43% προτίθεται να ξοδέψει έως και 100 ευρώ για αγορές μόδας, ενώ μικρότερο είναι το ποσοστό (23%) αυτών που θα διαθέσουν ελαφρώς μεγαλύτερο budget, από 100 έως 200 ευρώ. Σημαντικό είναι και το ποσοστό αυτών που δεν έχουν ακόμη σαφή εικόνα για το αν ο προϋπολογισμός τους, τους επιτρέπει να «ενδώσουν» σε αγορές την τρέχουσα περίοδο (24%).

Το 72% των Ελλήνων συμμετεχόντων στη φετινή έρευνα Fashion (Re)search επιβεβαιώνει ότι αποφεύγει πλέον τα φυσικά καταστήματα με πολύ κόσμο ακόμη και κατά τη διάρκεια των μεγάλων εκπτωτικών περιόδων όπως είναι η Black Friday.

Η επιρροή της πανδημίας έγινε αντιληπτή ακόμα πιο έντονα στον τομέα των αγορών, με το ηλεκτρονικό εμπόριο να γνωρίζει πρωτοφανή άνθηση. Σε πλήρη συνάρτηση με τις διεθνείς εξελίξεις, τα τρία τελευταία χρόνια, οι Έλληνες καταναλωτές εξοικειώθηκαν σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό με το online shopping παραμερίζοντας την «offline» επίσκεψη στα καταστήματα.

Ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 9% δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρο κατά πόσο αισθάνεται άνετα στα φυσικά καταστήματα όταν επικρατεί πολυκοσμία ενώ μόνο ένα 19% δήλωσε ότι δεν επηρεάζεται από την παρουσία πλήθους. Σε σχέση με πέρυσι, το ποσοστό που δεν σκοπεύει να στραφεί στα φυσικά καταστήματα μειώθηκε μόνο κατά 5%, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας εξακολουθεί να διατηρεί την ισχυρή θέση που κατάφερε να κερδίσει τα τελευταία χρόνια.

Αν και δεν ήταν λίγοι αυτοί που δήλωσαν ότι προετοιμάζονται για τις Black Friday αγορές τους με έτοιμη λίστα αγορών (21%), ποσοστό 49% των καταναλωτών αναφέρει πως δεν προσχεδιάζει αλλά απλώς αναζητά τις καλύτερες προσφορές, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση που καθιστά την περίοδο, ένα «κυνήγι θησαυρού» με στόχο την απόκτηση ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ στις χαμηλότερες τιμές.

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

4 Οκτωβρίου πέφτει στο νερό η πρώτη ελληνική Belharra

Στις 4 Οκτωβρίου προγραμματίζεται να λάβει χώρα η επίσημη τελετή καθέλκυσης της πρώτης ελληνικής φρεγάτας FDI Belharra κλάσης ΚΙΜΩΝ. Στο ναυπηγείο της Λοριάν στη βορειοδυτική Γαλλία...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, 23 Σεπτεμβρίου

Σαν σήμερα 1821.… Η Άλωση της Τριπολιτσάς. Έλληνικές δυνάμεις, υπό την αρχηγία του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, ύστερα από τρίμηνη πολιορκία καταλαμβάνουν την Τρίπολη, όπου είχαν...

Τα «χαμένα μέταλλα» πλήττουν την πράσινη μετάβαση

Οι εγκληματίες στρέφουν το βλέμμα τους στην πράσινη μετάβαση. Αυτό είναι ένα μάθημα από τα προβλήματα στη γερμανική εταιρεία παραγωγής χαλκού Aurubis, της...

Ακίνητα: Τι αλλάζει στις μεταβιβάσεις

Πέρα από την καθιέρωση της υποχρεωτικής αγοραπωλησίας ακινήτων μέσω τραπεζών που θα προχωρήσει το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας με στόχο να κλείσει μια «μαύρη τρύπα»...

Θεσσαλία: Από την επόμενη εβδομάδα ξεκινούν οι πληρωμές στους πληγέντες

Από την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουν οι πληρωμές στους πληγέντες από την κακοκαιρία Daniel στην Θεσσαλία δήλωσε ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής...