Το «ύπουλο» τρικ που χρησιμοποιούν τα σούπερ μάρκετ για να μας κάνουν να ξοδεύουμε περισσότερα

Αν διαπιστώνεται ότι πάτε στο σούπερ μάρκετ και βγαίνετε με ό,τι υπάρχει στα ράφια, τότε οι ωτοασπίδες θα μπορούσαν να είναι η λύση για να σταματήσετε τους πειρασμούς σχετικά με τις αγορές σας. Ερευνητές αποκάλυψαν το «ύπουλο» κόλπο που χρησιμοποιούν τα καταστήματα για να σας πείσουν να ξοδέψετε περισσότερα.

Οι καταναλωτές αγοράζουν έως και 10% περισσότερο όταν ακούγεται μουσική στο κατάστημα, αλλά μόνο κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης εργασιακά εβδομάδας.

Σύμφωνα με τους ερευνητές από τη Σχολή Διοίκησης του Πανεπιστημίου του Μπαθ, οι καταναλωτές τείνουν να είναι ψυχικά και σωματικά εξαντλημένοι όταν ψωνίζουν μεταξύ Δευτέρας και Πέμπτης, αγοράζοντας 10% περισσότερο όταν παίζει μουσική καθώς περιφέρονται τους διαδρόμους.

Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο PhysOrg, αιτιολογεί ότι η ευχάριστη μουσική που παίζει στο κατάστημα ανεβάζει τη διάθεση, κάνοντας τη λήψη αποφάσεων για τα είδη που ψωνίζουν πιο διαισθητική και όχι βασισμένη στις ανάγκες.

Μέχρι τις Παρασκευές, ωστόσο, η δύναμη της μουσικής έχει χάσει την αγοραστική της πειθώ. Στο τέλος της εβδομάδας, οι άνθρωποι είναι γενικά πιο ευτυχισμένοι και πιο χαλαροί. «Ο τρόπος με τον οποίο επεξεργάζονται τις πληροφορίες και παίρνουν αποφάσεις για αγορές αλλάζει, και η μουσική δεν επηρεάζει πλέον την αγοραστική δαπάνη», σημειώνεται στη μελέτη.

«Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας οι άνθρωποι δεν έχουν πολύ χρόνο και πολλοί κάνουν τα ψώνια τους μετά από μια γεμάτη μέρα στη δουλειά», δήλωσε ο Carl-Philip Ahlbom, από τη Σχολή Διοίκησης του Πανεπιστημίου του Μπαθ, σύμφωνα με τη New York Post.

«Η ευχάριστη μουσική φαίνεται να έχει μια διανοητικά καταπραϋντική επίδραση, η οποία επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν», συνέχισε. «Το Σαββατοκύριακο οι άνθρωποι είναι ουσιαστικά πιο ευτυχισμένοι και έτσι η θετική δύναμη της μουσικής είναι λιγότερο αισθητή».

Ο Ahlbom σημείωσε ότι η αναπαραγωγή μουσικής όταν οι άνθρωποι ψωνίζουν το Σαββατοκύριακο μπορεί ακόμη και να σημαίνει ότι οι άνθρωποι αγοράζουν λιγότερο, ενδεχομένως, επειδή προσθέτει περισσότερο άγχος σε ένα ήδη πολυάσχολο περιβάλλον.

Τα ψώνια δεν είναι το μόνο πράγμα που επηρεάζει η μουσική. Έρευνα που δημοσιεύθηκε το 2022 έδειξε ότι οι φοιτητές που άκουγαν μια μελωδία ενώ διαβάζουν, είχαν υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας, ενώ μια άλλη περσινή μελέτη διαπίστωσε ότι οι AC/DC βοήθησαν τους γιατρούς στο χειρουργείο – κάνοντάς τους πιο γρήγορους και ακριβείς.

Πηγή: newsbeast

Πηγή: stereanews.gr

Αργότερο

Ακτινίδιο: Το φρούτο που εξαφανίζει την αϋπνία

Ο καλός ύπνος είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας για τη γενική καλή υγεία, καθώς μειώνει τον κίνδυνο διάφορων χρόνιων παθήσεων, διατηρεί υγιή τον εγκέφαλο...

Πέντε «χρήσιμες» ταξιδιωτικές συμβουλές που πρέπει να αποφύγετε

Αλήθεια, πόσες φορές δεν έχετε ακούσει και διαβάσει ταξιδιωτικές συμβουλές του τύπου «μην κάνεις αυτό» ή «κάνε οπωσδήποτε εκείνο» πριν από ένα ταξίδι σας; Οι συμβουλές είναι...

Ψάλτης (Alpha Bank): Αν όχι τώρα η αλλαγή παραγωγικού μοντέλου, πότε;

Την ανάγκη να διαμορφωθεί μία νέα επιχειρηματική κουλτούρα που θα δίνει ώθηση στην καινοτομία και την εξωστρέφεια, ώστε η Ελλάδα να επιτύχει αλλαγή του παραγωγικού της μοντέλου...

Σαν σήμερα: Ο Τσίπρας φιγουράρει στο περιοδικό TIME με τις 100 προσωπικότητες με τη μεγαλύτερη επιρροή στον κόσμο

Η ενημέρωση που προσφέρουμε είναι προβολής και ενημέρωσης θεμάτων κοινωνικού, οικονομικού, πολιτιστικού, αθλητικού, εκπαιδευτικού, τουριστικού και πολιτικού περιεχομένου περισσότερα.Πηγή: stereanews.gr

Ποιοι και πότε «χάνουν» το ΑΦΜ τους

Την επέκταση της αναστολής του ΑΦΜ αλλά και την παροχή εγγύησης 1.000.000 ευρώ σε περίπτωση ανάκτησης του και σε όσους διαπράττουν λαθρεμπορία ή νοθεία προϊόντων που...